niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie


W tym roku nie podchodziłam do żadnego specjalnego wyzwania książkowego. Zakładałam, że będę mieć mało czasu (liczyłam na pracę i liczyłam się z dzieckiem) na czytanie, więc chciałam po prostu przeczytać minimum książkę miesięcznie, a te 52 (czyli średnio jedna na tydzień) to w ogóle byłby szał. Z innych planów, które miałam i chciałam zrealizować, to przeczytanie przynajmniej jednej książki reprezentującej "klasykę", którą wszyscy znają przynajmniej ze słyszenia, przynajmniej jeden Pratchett i dużo fantastyki. Ale przede wszystkim czytanie tego, co mi sprawia przyjemność i niezmuszanie się do żadnych powieści historycznych, poradników albo biografii. Bo czytanie to moje hobby, a hobby powinno dawać przede wszystkim radość!

Postanowiłam w tym podsumowaniu zamieścić numerowaną chronologicznie listę pozycji, przeczytanych w tym roku. A nuż coś kogoś zainteresuje?
1.      Inferno
2.      Odkurzacz czarownicy
3.      Pan Lodowego Ogrodu tom 1
4.      Pan Lodowego Ogrodu tom 2
5.      Pan Lodowego Ogrodu tom 3
6.      Pan Lodowego Ogrodu tom4
7.      Przewodnik Pani Bradshaw
8.      Magazyn Histeria XVIII
9.      Conan zdobywca
10.  Halloween w 100 słowach
11.  Prawdodziejka
12.  Zew Cthulhu
13.  Majstersztyk
14.  Chłopcy
15.  Magazyn Histeria XIX
16.   Chłopcy 2. Bangarang
17.  Chłopcy 3. Zguba
18.  Chłopcy 4. Największa z przygód
19.  Diabeł na wieży
20.  Zabawki diabła
21.  Labirynty
22.  Wodnikowe wzgórze
23.  Magazyn Histeria XX
24.  Baśnie barda Beedle’a
25.  Quidditch przez wieki
26.  Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
27.  Opowieści z meekhańskiego pogranicza
28.  Limes inferior
29.  Odnaleźć swą drogę
30.  Wybór
31.  Morderstwo w Miłowie
32.  Granice
33.  Stolica
34.  Magazyn Histria XXI
35.  Każdy dostanie swoją kozę
36.  Wiatrodziej
37.  Cuda i dziwy mistrza Haxerlina
38.  Pruska zagadka
39.  Magazyn Histeria XXII
40.  Pokój światów
41.  Idź i czekaj mrozów
42.  Opowieści z wodnikowego Wzgórza
43.  Redlum
44.  Córki pana Lota
45.  Czterdzieści i cztery
46.  Spalić wiedźmę
47.  Teufel
48.  Studnia zagubionych aniołów
49.  Świetlik w ciemności
50.  Wendy
51.  Opowieść wigilijna
52.  Chyba śnisz
53.  Mój dziadek zamienia się w słonia
54.  Miasto na końcu drogi
55.  Czynnik ryzyka

56.  Krasny to kolor krwi

Zapraszam wszystkich do czytania książek, czytania moich notek i komentowania. Mam nadzieję, że 2018 rok również będzie tak obfity w książki. I tego też życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz